Acum câteva luni mă aflam în librăria Diverta din Mall Vitan să îmi cumpăr o carte și, bineînțeles, tentatde discount-ul de câteva procente oferit de cardul tău de fidelitate care mi se elibera pe loc, am completat un formular prin intermediul căruia primeam reducerea respectivă.
Totul a fost frumos pentru câteva luni. Eu am fost mulțumit că am cumpărat cartea, tu că ți-ai făcut un nou client care datorită reducerii pe care i-o oferi se va întoarce tot la tine să cumpere și alte produse. La fel ca în filmele horror, fericirea mea nu a durat mult pentru că am început să primesc mail-uri destul de des de la tine, mail-uri pe care sunt convins 100% că nu le-am solicitat în momentul când am completat formularul acela.
De unde știu că nu am bifat căsuța care semnala faptul că sunt de acord să primesc mail-uri de la tine? Păi domnișoara care mi-a înmânat pixul alături de formularul respectiv m-a întrebat special dacă vreau să mi se aglomereze căsuța de mail cu oferte și promoții de la tine, iar eu i-am răspuns că nu.
Acum poate te întrebi de unde vine toată supărarea asta că practic aș putea să rezolv singur problema asta că nu-i mare inginerie. Ei, bine, nu-i chiar așa pentru că am încercat de vreo 3-4 ori să mă dezabonez de la newsletter-ul tău și nu a mers din prima și nici din a doua încercare, și tot așa până când m-am săturat. Poate ai vreun script aiurea care nu îmi preia opțiunea sau poate nu îți pasă de un client pe care tu îl faci nefericit prin trimiterea mail-urilor aiurea.
Dragă Diverta, de ce faci spam aiurea? De ce nu vrei să fim amândoi fericiți?