Dragă Diverta, de ce faci spam aiurea?

Acum câteva luni mă aflam în librăria Diverta din Mall Vitan să îmi cumpăr o carte și, bineînțeles, tentatde discount-ul de câteva procente oferit de cardul tău de fidelitate care mi se elibera pe loc, am completat un formular prin intermediul căruia primeam reducerea respectivă.

Totul a fost frumos pentru câteva luni. Eu am fost mulțumit că am cumpărat cartea, tu că ți-ai făcut un nou client care datorită reducerii pe care i-o oferi se va întoarce tot la tine să cumpere și alte produse. La fel ca în filmele horror, fericirea mea nu a durat mult pentru că am început să primesc mail-uri destul de des de la tine, mail-uri pe care sunt convins 100% că nu le-am solicitat în momentul când am completat formularul acela.

De unde știu că nu am bifat căsuța care semnala faptul că sunt de acord să primesc mail-uri de la tine? Păi domnișoara care mi-a înmânat pixul alături de formularul respectiv m-a întrebat special dacă vreau să mi se aglomereze căsuța de mail cu oferte și promoții de la tine, iar eu i-am răspuns că nu.

Acum poate te întrebi de unde vine toată supărarea asta că practic aș putea să rezolv singur problema asta că nu-i mare inginerie. Ei, bine, nu-i chiar așa pentru că am încercat de vreo 3-4 ori să mă dezabonez de la newsletter-ul tău și nu a mers din prima și nici din a doua încercare, și tot așa până când m-am săturat. Poate ai vreun script aiurea care nu îmi preia opțiunea sau poate nu îți pasă de un client pe care tu îl faci nefericit prin trimiterea mail-urilor aiurea.

Dragă Diverta, de ce faci spam aiurea? De ce nu vrei să fim amândoi fericiți?

Continuă discuția mai jos:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Stefan Rusie

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading