Pentru că în ziua de astăzi nu prea avem cum să mai trăim fără Facebook (sau cel puțin așa cred unii dintre noi), iată că și companiile folosesc destul de mult această rețea socială pentru tot mai multe chestii. De la a atrage noi fani și de a organiza evenimente, până la promovarea unor produse și recrutarea angajaților, Facebook-ul a devenit un instrument online foarte folosit și am observat asta la foarte multe companii, dar recent am văzut un anunț foarte interesant:
Mă întreb oare ce “bucket” salarial competitiv ai găsi într-o astfel de companie (dacă poți să trăiești decent în București dintr-un salariu de la KFC), ce know-how în afară de bucătărit aripioare picante și de vânzător ai putea să înveți și ce fel de oportunități de dezvoltare există? Oare meniul de viitor angajat îți ține de foame toată luna sau la fel ca un meniu normal?
Nu mă deranjează că vor să facă angajări și nici persoanele care vor să muncească acolo pentru că și eu sunt clientul celor de la KFC din când în când, dar sunt curios despre ce chestii vorbesc în anunțul lor sponsorizat de pe Facebook.