Primăria S3 a rezolvat o sesizare făcută din aplicația de mobil

Pe 24 iunie după ce m-am întors din concediu am văzut că marcajele de la parcarea din fața blocului erau șterse și nu se mai văd. Drept urmare am făcut o sesizare către Primăria Sectorului 3 pentru a rezolva problema, iar săptămâna trecută au venit niște oameni și le-au revopsit.

Nu știu dacă din cauza mea, dar mă bucur că s-a rezolvat. Am primit ieri și mail-ul cu răspunsul că solicitarea mea a fost soluționată, semn că cineva urmărește situația din teren. Mi se pare un timp rezonabil ca o astfel de solicitare să fie gata în 2 săptămâni.

Ce nu cred că este OK e atunci când faci o sesizare în weekend pentru o parcare neregulamentară și poliția vine să constate abia în ziua de luni când încep funcționarii programul și trimit sesizările manual la fiecare departament în parte. În tot acest timp șoferul care a parcat aiurea are la dispoziție o infinitate de ocazii să-și mute mașina și în viitor să-l țină obiceiul tot așa.

Cum spuneam și în articolul celălalt, la acest capitol Sectorul 3 ar trebui să învețe de la Sectorul 6 unde amenda e pusă la ștergător în maxim jumătate de oră.

Dincolo de sesizări, ideea e că atunci când trebuie lăudată Primăria S3 nu mă feresc s-o fac, la fel cum nu mă feresc să critic în momentul în care ceva mi se pare greșit, cum am făcut în articolul anterior.

Se pare că acum trebuie să-mi retrag parțial cuvintele și să nu mai spun că aplicația lor e degeaba, ci mă limitez la a glăsui că pentru unele fluxuri mai este loc destul de îmbunătățire.

Situația cu marcajele de la parcare demonstrează că se poate ca instituțiile publice să lucreze în slujba cetățeanului. Dar e nevoie și chiar ține de datoria fiecăruia dintre noi să-i tragem de mânecă pe aleșii locali și să practicăm civismul pentru a trăi într-o lume civilizată.

Continuă discuția mai jos:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Stefan Rusie

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading