Uber și Bolt în 2022

Deja obișnuita statistică despre mobilitatea urbană cu Uber și Bolt a ajuns la ediția a patra ediție pe blogul ăsta și, la fel ca în anii trecuți, o public aici doar ca scop informativ și doar ca o statistică personală.

Nu o să mai intru în detalii foarte amănunțite pentru că nu cred că interesează pe nimeni câte călătorii au fost cu tarif dinamic și câte fără sau câți kilometri am parcurs.

Graficul arată ca cel de mai jos și au fost 93 de călătorii (Uber – 33, Bolt – 60) ce m-au costat în total 1478.78 lei (fără să pun seara de Revelion).

Chiar dacă am folosit tramvaiul, autobuzul și metroul oridecâte ori am putut, ba chiar trenul către și de la aeroport, tot se observă o creștere ușoară față de 2021.

O să pun creșterea asta pe seama faptului că n-a mai fost pandemie și nu am mai stat atât de mult în casă. Se vede clar pe grafic că în 2020 am mers mult mai puțin prin oraș cu Uber/Bolt față de perioada pre-pandemică și că eliminarea restricțiilor și redarea dreptului de liberă circulație a adus și o creștere a numărului de deplasări.

Se poate totuși ca statistica asta să nu fie tocmai complet adevărată din cauză că nu am comandat doar eu, ci și prietena mea cu care am mers împreună de multe ori, dar e foarte aproape de realitate.

Iată mai jos și cum a evoluat valoarea cursei medii pentru mine în fiecare an.

Sper ca anii următori să folosesc tot mai mult transportul în comun și mai puțin Uber/Bolt și mașina personală atunci când ies în oraș sau când am ceva de rezolvat.

Continuă discuția mai jos:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.