Sunt de ceva vreme cu blog-ul prin online și am văzut o mulțime de proiecte, am urmărit cum s-au dus bugetele din agenții la diverși oameni, am și câștigat câte ceva pe la începuturile mele pe net, dar nu pot să nu mă gândesc că nu prea se mai povestesc experiențe inedite sau ieșite din comun.
Pare că acum lumea și-a îndreptat atenția spre făcut bani și spre viața de influencer. Sigur, toți s-au maturizat și au alte perspective asupra vieții, alte responsabilități, probabil familie etc., însă mi-ar plăcea să mai citesc povești precum cele ale lui Bogdan Dăscălescu, proiecte nebune și pline de aventură.
Din păcate nu prea se mai găsesc multe informații despre cupluta.ro (pare că a rămas doar pagina de Facebook), Heineken Dropped – Legendary Traveller, aventura lui cu tuktuk-ul.
De prin 2015-2016 se tot cântă moartea blogosferei și, într-adevăr, au dispărut mulți oameni pe care îmi plăcea să-i citesc. Au apărut și alții noi.
Anul ăsta am văzut pe blog-uri campanii cu și despre mașini electrice, turul țării cu acestea, măsurat și comparat autonomii etc, vizite la fabrici, advertoriale împachetate bine, știrile zilei etc. E frumos, nu zic, doar că nu se mai vede spiritul ăla de aventură. Poate s-au mutat toți pe video și creează content video, urmăresc și acolo, dar mai puțin.
S-a migrat și spre newslettere pentru a ajunge mai ușor la urmăritorii cu adevărat interesați de conținutul creat.
Nu zic că eu am scris cine știe ce sau am făcut prea multe. Pot doar să mă laud cu câteva tururi de țară, cu #goodyear4x4, cu-n micro-festival pentru prieteni, cu aventura #oriundemaduc x 2 și cu #europacutrenul x 2. Se putea și mai bine, sunt convins.
Ce vreau să zic e că în 2024 mi-ar plăcea să citesc mai multe texte despre aventurile din online-ul românesc.